Saturday, November 13, 2010

simarik - tarkan kiss kiss

Tarkan - Şımarık Kiss Kiss HQ Sound (English)


Tarkan - Şimarik w/ Engish subtitles


tarkan - simarik - live


52- "Tarkan" Şımarık - karaoke


holly valance Vs. tarkan - Kiss Kiss -Turkish English Mix



Simarik - Cover (mandolin version)


Simarik turkish cover Tarkan performed by the "Ethno-Band"


Tarkan - Kiss Kiss - comedy




Am
Takmýþ koluna elin adamýný
                          Em G
Beni orta yerimden çatlatýyor
Am
Aðzýnda sakýzý þiþirip þiþirip
                   Em-G
Arsýz arsýz patlatýyor

Am
Belkide bu yüzden vuruldum
                  Dm
Sahibin olamadým yar
Am
Sýðar mý erkekliðe seni þýmarýk
              Em G
Deðiþti mi bu dünya

Am
Çekmiþ kaþýna gözüne sürme
                         Em-G
Dudaklar kýpkýrmýzý kýrýtýyor
Am
Bide karþýma geçmiþ  utanmasý yok
                    Em-G
Ýnadýma inadýma sýrýtýyor

Am
Biz böylemi gördük babamýzdan
                 Dm
Elegüne rezil olduk
Am
Yeni adet gelmiþ eski köye  vah
              Em-G
Dostlar mahvolduk

Am
Seni gidi fýndýk kýran
Am                 G  Am
Yýlaný deliðinden  çýkaran
Am
Kaderim püsküllü belam
G        Am
Yakalarsam .......

Am              G Am
Ocaðýna düþtüm yavru
Am              G Em
Kucaðýna düþtüm yavru
Am              G Am
Sýcaðýna düþtüm yavru
Am
El amaaaan..

No comments:

Post a Comment